Na twee succesvolle kennissessies over Employer Branding organiseren we in april een nieuwe kennissessie voor HR-professionals en Marketeers! Op woensdagmiddag 12 april gaan we in gesprek over generaties.
15:00 uur – Introductie door Anne (Perron038)
“Jongeren willen niet overwerken en kunnen niet tegen hiërarchie” – “Oudere collega’s zijn betweterig en schieten niet op”: het zijn stigmatiserende uitspraken die we allemaal wel eens tegenkomen binnen ons bedrijf. Hoe breng je verschillende generaties binnen het bedrijf dichter bij elkaar? Hoe houd je het gesprek op gang? Natasja neemt ons mee in haar ervaringen op het gebied van generatieleer én geeft ons praktische handvatten om ermee aan de slag te gaan.
Vervolgens zetten we onze marketing bril op en neemt Stefan Hollegien van Fideo ons mee in de wereld van videomarketing. De inzet van video wordt steeds belangrijker om jongere (en oudere!) generaties te bereiken. Het produceren van een video is één, maar hoe zorg je dat een (wervings)video ook daadwerkelijk jouw doelgroep bereikt?